چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

مجری خط ۶ متروی تهران گفت: سه ایستگاه از این خط به طور همزمان در اواخر بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، عباس فتحعلی‌پور درباره خط ۶ متروی تهران اظهار کرد: چهار ایستگاه از خط ۶ متروی تهران باقی مانده است که شامل ایستگاه‌های نجات‌اللهی، سرباز، خراسان و ۱۷ شهریور می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر، امور ساخت ایستگاه ۱۷ شهریور توسط همکارانمان در خط انجام می‌شود، و مسئولیت ساخت سه ایستگاه دیگر (نجات‌اللهی، سرباز و خراسان) بر عهده ماست.

مجری خط ۶ متروی تهران در خصوص پیشرفت فیزیکی این سه ایستگاه تصریح کرد: ایستگاه‌های نجات‌اللهی، سرباز و خراسان به طور میانگین حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و برنامه‌ریزی شده است که هر سه ایستگاه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: اختلاف جزئی بین درصد پیشرفت اجرایی هر ایستگاه (حدود ۴ یا ۵ درصد) وجود دارد، اما این مسائل در مدت زمان باقی‌مانده حل خواهد شد و افتتاح آنها برای اسفند ماه یا اواخر بهمن برنامه‌ریزی شده است؛ در صورت نبود مشکلات غیرمنتظره، تمام ایستگاه‌ها به‌صورت همزمان افتتاح خواهند شد.

مجری خط ۶ متروی تهران خاطرنشان کرد: هزینه تکمیل هر ایستگاه، شامل بخش‌های ساختمانی و تجهیزات، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است البته این مبلغ برای حداقل الزامات بهره‌برداری و آماده‌سازی ایستگاه‌ها به منظور افتتاح رسمی در نظر گرفته شده است با این حال تأمین اعتبار خط ۶ یکی از اولویت‌های امسال بوده و تلاش داریم تا این بودجه در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین تا مراحل باقی‌مانده تکمیل شود.

کد خبر 886983
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    0 0
    با سلام- افزایش تعداد ایستگاه بدون افزایش تعداد قطار، فقط سبب افزایش انتظار در ایستگاه‌های قطار و شلوغی می‌شود. این موضوع در خطوط دیگر به‌وضوح قابل‌مشاهده است.
  • mehrdad IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام خط 11 چیشد؟